Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
4 kommentarer:
Ja men är inte tonfisk bland det äckligast som finns i dietväg? Torrt, grynigt, luktar illa. Tugga o svälj :)
Heja dig!
Vi klarar det här!
Själv ska jag snaska i mig Brie och päron, och lär inte sluta innan hela osten är uppäten... men, men...
guuuuuuuuuuud vad det där såg gott ut!!
Sylta me' sallad , det kanske funkar. Länkar till dig.
Annsi
Skicka en kommentar