Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
8 kommentarer:
Jaha, är det dit man kommer pga mogna bananer. Bäst man passar sig då.
Ja, det är nog så. ;)
ps. Vad roiligt att ni "hittat igen" varandra nu... (sneglar uppåt) *blink*
Stina & M jaaaa är överlycklig !!! nu måste jag iväg busy busy
Haa! Finns betydligt värre synder ;-))
Bikt, snabb bikt. Du kan bli förlåten om du har tur... :)
Japp.... Näe skoja ba.
Japp, i bananhelvetet...
;-)
Hahahhahah
Skicka en kommentar