Körde av vägen idag a la Thelma och Louise ni vet slutscenen när dem bara flyger ut. japp spoilern rök och kylaren slogs sönder (enligt maken - jag kan absolut inget om bilar - kan knappt tanka eller tänka)
Jag säger då det - himla tur att man bor på landet för precis nar jag skulle till att gråta eller var det skratta så kommer en traktor till min hjälp ....en räddande ängel helt enkelt.
Hej hopp nu skall det ätas kvällsmat...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
3 kommentarer:
Tur att du inte blev skadad själv
Hoppla, jag hoppas du klarade dig helskinnat!
Jag använder stödstrumpor men likt förbannat gör det ont som satan idag!
Oj, hade kunna bli värre men skönt att du klara bra
Skicka en kommentar