Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
5 kommentarer:
Tack för tipset! ;)
Tack för tipset.
Det där lät riktigt gott. Ska prova det på lörd.
Tack för din uppmärksamhet :)
Smarrigt!
Japp, flytt månadsskiftet mars/april, då blir det två veckor hemma hos mina föräldrar. SEN får vi vår nya fina lägenhet 14 april. Nu blir vi inneboende i en kompis lägenhet, Drygt med flytt. KRam
Var den god?
Skicka en kommentar