39:56min/5.05 km= 7:52 min /km .Spurtade dem sista 50 metrarna och då sprang jag i 3:58 tempo ....
Jag vinner inga lopp på den tiden men jag var ute och rörde på fläsket iallafall..
Nu skall hunden ut också...
Jag ska kolla på melodifestivalen ikväll och ja jag kommer att äta onyttigt ;=D Mys och må gott !!!
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
5 dagar sedan
4 kommentarer:
Härligt jobbat!
Trevlig lördag!
Fy fan vad du är bra! :)
Melodifestivalen blir det här med.
Men jag ska försöka välja "lättkräkt" att frossa ikväll, det är säkert min tur att ligga dubbelvikt snart! ;)
Wow vad duktig du är.
Själv tänkte jag börja testa löpning varvar med powerwalk till våren. Har alltid känt mig obekväm med att springa, men tänkte ge det en chans nu igen.
bra start
Skicka en kommentar