Idag spelar dottern hemmamatch - och jag har lovat att titta på den idag! Men det innebär ju att jag kan inte jogga slingan som jag brukar när hon spelar/tränar.. och det retar mig mig lite granna - den är ju så rolig att springa...och när ska jag ut och springa då? Säg inte nu för det mäktar jag inte med ??? eller orkar jag?
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar