Måndag och jag är pigg och glad! Nu ska jag ordna lite grejor och sen blir det picknick till sjön med mina odjur! Ikväll MÅSTE jag jogga hör ni det ?
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
2 kommentarer:
Blev det nån jogg??
Om inte; *pepp* ut med dig!
Min är redan avklarad!
Vad kul att jag hittade din sida. Jag kommer tillbaka och läser ordentligt skall till jobbet. Själv provar jag att ta bort kolhydrater och mycket frukt.
fortsätt vara duktig Never Give Up!
Skicka en kommentar