och positiva tankar har rusat runt i huvudet ... Jag är stark. Jag är nog fantastisk om du frågar mig (idag). Jag har märkt att om jag är lite mer åt affirmationshållet så mäktar man med en hel del.. .. Så äntligen måndag imorgon. Betyder noll ju. Man börjar om från början. Perfekt eller hur !
Skall ut på en snabbis - snusktanter där; hunden behöver tömma blåsan...Sen går tanten och knyter sig .
Puss på er !
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
1 kommentar:
Som sagt, snuskigt! =) Ny vecka, nya tag! Kram
Skicka en kommentar