Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
4 kommentarer:
Man behöver lite kalas ibland :)
(Svar från min blogg:
Postat av: anna
Ler, jag är nog tyvärr en sucker för halvljusa mjuka bröd, typ guldkorn eller njuta eller Smart&Gott :)
Eller allra bäst hembakt mjukt tunnbröd.
Men jag tycker rågkusarna är goda då jag rostar dem, annars tycker jag de är himlarns trista.
2009-06-05 @ 20:59:58
URL: http://tillbakatillanna.blogg.se/ )
Ska man fuska - ska man fuska gott!
Och i gott sällskap blir det bara trevligt!
Kram
ps. Är lite tveksam än till Sthlm, känns lite dyrt... Men det vore kul!
Men behöver sådant också:)
Hoppas att du får kul
Kram Lallis
Är du bakis?
*s*
Hoppas du hade det trevligt!
Skicka en kommentar