jag var ute och sprang och det var inge kul alls ...höll på att dö ...
jag tror det finns ett samband - bortsett ifrån värmen som är ganska påträngande så är det kosten den senaste tiden som ställer till.
Idag var vi på Skara Sommarland och jag åt onyttigheter helt enkelt . Hade absolut inga betänkligheter just när dem trycktes in i munnen men nu när jag bara inte hade någon ork då small det till Poff- imorgon rivstartas det så det står härliga till...
nu jävlar ska jag skärpa mig.
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
1 kommentar:
jag trodde jag skulle dö imorse på min löptur med!!
Skicka en kommentar