jag var ute och joggade...och det var svettigt vill jag lova . 6 km 44 minuter. Bra för nu kan jag slappa HELA dagen med gott samvete.
Igår var vi iväg till Kinnekulle och det var vackert vill jag lova vill ni se bilder ifrån Hannus trädgård kan ni titta HÄR men en sak kan jag lova att den dagen går inte till historien som en bra GI dag men jag njöt både av gott fika glass mackor godis ...jösses behöver jag säga något mer???
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
4 dagar sedan
1 kommentar:
Alla dagar kan faktiskt inte vara bra GI dagar, jag siktar på nästan alla, minst 80%
Skicka en kommentar