Så det innebär extra mycket stegande idag! Jag går en vandringsled på 7.5 km medans hon kickar boll..
Härligt . Ska försöka ta med mig en liten vattenflaska för jag blir törstig av allt stånkande..
Nu ska jag ut i trädgården och gräva rabatt !!!
Vi ses ladies !
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
2 kommentarer:
hahaha jag är faktiskt en tigrinna! Min son heter Marwin Tiger nämligen...
Härligt! Hoppas att det inte regnar på er bara...
Skicka en kommentar