Jag har varit på gymmet och det var länge sedan kan jag lova - för dem hade visst ändrat om och en massa nya maskiner ... himla positivt i mitt tycke...
Ätit en STOR lunch för jag behöver mat !
Nu ska jag ut i skogen med gutten och hunden.. Underbar måndag ! Helt enkelt !
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
2 kommentarer:
Gud man märker att du har energi så det räcker just nu! Fan vad avis jag blir. Jag är taggad men inte så "pigg" just nu liksom- vilket stegresultat du hade!!!!
Fan vad du är bra!
Jag lunkar på här bakom så kanske jag kommer i fatt sen...
Bra jobbat!! Det verkar inte vara något fel på motivationen hos BU bönorna idag ;-)
Skicka en kommentar