Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
6 kommentarer:
Ja den kom i dag!
Skynda skynda! =)
Hej igen!
Det hände nåt m det förra inlägget som du kommenterade på så jag fick ta och skriva ett nytt.
Du är helt crazy med FC, råggröt m.m. hehehehe
Very GI indead!
Kör hårt
Tack för tipset om förkortningarna! Vilken suvve sida! Me lika a lot...mlal =O)
Kan tänka mig att det känns bra att trappa nu! :)
Är råggröt gott?
Skicka en kommentar