och huvudet känns tungt...¨Nu ska jag ut och gå med hunden en sväng. Kanske mäktar jag med en joggingrunda ikväll. Och imorgon ska jag nog äta gröt till frukost ;=D
Äntligen säger jag!
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
3 kommentarer:
Vad du är duktig. :)
Du, fortsätter du att vakna tidigt så tänker jag anställa dig som morgonbarnvakt till lillebror här hemma. Som efter en vecka sjuk har börjat vakna kl.05.30 -06.00. Gahhh!
Du är så duktig som springer och har dig.
Gröt och motion låter som en underbar combo
Skicka en kommentar