Men jag har en sån där kolsyremaskin ni vet soda streamer fast den andra wasser nånting... jag har inte druckit kolsyrat vatten på hundra år men nu idag när kolsyrepatronen är slut - är det enda jag vill ha . KOLSYRAT JÄVLA VATTEN...
Tack för det Televerket...
Siktade mot stjärnorna
-
Vi bor ju på landet och har ljuvlig stjärnhimmel året om, men vissa nätter
ska vi kunna se vintergatan tydligt och 14 juni var en sån natt. Jag
bestämde ...
3 dagar sedan
6 kommentarer:
Du är inte gravid lr?
Hahaha då vet du ju läget nu, PMS/mens är mäktiga krafter! Därav "brytihop-stämningen" ju! Då går det över snart. Yippie!
Oh nu såg jag inl ang deo! Vart köpte han den? var var var???
Ser att PMS är en tänkbar orsak, den tror även jag på! Då får ju kroppen fnatt på mer än ett sätt! ,)
Kolsyrat är grymt ibland altså
/Pulver
http://viktminskning.blogsome.com
Nina nu vill jag höra något ifråna dej..?
Skicka en kommentar